home > Průvodce inteligentního čtenáře SADu po festivalu Divadelní svět Brno 2018

Průvodce inteligentního čtenáře SADu po festivalu Divadelní svět Brno 2018

Deadtown (Forman Brothers’ Wild West Show)
Divadlo bratří Formanů

Karel Král: Čech na divokém západě (zábava ve městě mrtvých), SAD 5/2017

Jiří Havelka: Společenstvo vlastníků
Divadlo Vosto5

Ester Žantovská: Společenstva osamělých jedinců, SAD 3/2018

Wolfram Lotz: Pár vzkazů veškerenstvu
Studio Hrdinů

Jakub Škorpil: Buňka veškerenstva, SAD 6/2017

Prokletí (Klatwa), podle St. Wyspiańského
Teatr Powszechny im. Z. Hübnera

Vladimír Mikulka: Tak takhle končí divadlo, SAD 1/2018

Jsou místa oblíbená tmou, kde nikdy a nic na ostrovech se skrývá odlehlých, podle Judith Schalansky
Naivní divadlo Liberec

Karel Král: Liberecké ostrovy, SAD 2/2017

Jiří Havelka: Elity (Minulosť je před nami)
Slovenské národné divadlo

Martina Ulmanová: Takoví normální donašeči, SAD 5/2017

Oliver Frljić: Naše násilí a vaše násilí (Naše nasilje i vaše nasilje)
Hrvatsko narodno kazalište Ivana pl. Zajca Rijeka

Martina Ulmanová: Frljićův teror nevkusem, SAD 4/2016

Vít Neznal a kol.: Chyba
Hana Strejčková: Chyba jako výchozí bod, SAD 2/2018

William Shakespeare: Něco za něco
Divadlo pod Palmovkou

Jakub Škorpil: Žena za ženu (bard v časech #MeToo), SAD 2/2018

Václav Havel: Vyrozumění
Komorní scéna Aréna Ostrava

Markéta Polochová: Třikrát po ostravsku, SAD 2/2018

Reiner Werner Fassbinder: Strach jíst duši
Národní divadlo Brno

Otto Kaupinnen: Stylizace jíst duši, SAD 4/2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Jakub Škorpil
Buňka veškerenstva
Vladimír Mikulka
Tak takhle končí divadlo
Karel Král
Liberecké ostrovy
Martina Ulmanová
Frljićův teror nevkusem
Hana Sterjčková
Chyba jako výchozí bod
Markéta Polochová
Třikrát po ostravsku
Otto Kaupinnen
Stylizace jíst dusi