k článku přejdete klinutím na jeho titul
Marta Kacwin-Duman
AKO ČELIŤ VOJNE, KEĎ PRÍDE?
Kroniky vojny, lásky a nenávisti a Danse Macabre
Barbora Etlíková
CO PROŽÍVAJÍ TI, KDO PŘICHÁZEJÍ?
o několika česko-ukrajinských spolupracích
Iva Mikulová
APEL NA NUTNOST NEZAPOMÍNAT
o inscenacích Revolution a Moskoviáda
PODVEDLI JSME SAMI SEBE
rozhovor s ruskou dramatičkou Asjou Vološinou
Barbora Etlíková
SOUOSTROVNÍ MYŠLENKY Z MARTINIKU
z festivalu Les Théâtrales de Novembre
Barbora Etlíková
SUFFRIN – JAZYKOVÉ DELIRIUM A ZASUTÁ IDENTITA
k nově přeloženému Martinickému dramatu
ALI BABAR KENJAH: SUFFRIN
Milo Juráni
ZAPĹŇAT JAVISKO ZEMOU
manifesty a výzvy pre ekologickejšie divadlo, část 2
Lukáš Dubský:
OSTRAVSKÝ PRŮLET ČESKOU HISTORIÍ
o trojici textů dramaturga Tomáše Vůjtka
Barbora Sedláková
ZTRÁCENÍ KONTROLY NAD SMYSLEM
Vykouření v Huse na provázku a Humanismus 2022 v HaDivadle
Vladimír Mikulka
HLEDÁNÍ SMYSLU V NESMYSLU
třikrát z Alfreda
Jakub Škorpil
BŮH NA TAHU
Fričovy Bakchantky
Veronika Švecová:
LIVE CINEMA V SOUČASNÉM ČESKÉM LOUTKOVÉM DIVADLE I.
ASJA VOLOŠINA [ESTER BOL]: CRIME